Kakadu Yellow Water Wildlife Cruise (morning mist cruise) - 28 juli 2019

28 juli 2019 - Jabiru, Australië

Serieus….om 4.45 uur ging vanmorgen de wekker! Snel eruit en onderweg naar het midden van Kakadu National Park voor een tocht over het water. Ruim twee uur hebben we over het water gevaren en allerlei widlife gezien wat in en om de rivier leeft. Van de Australische ooievaar (Jabiru) tot de ijsvogel tot de zee arend en de buffels. Natuurlijk hebben we ook verschillende krokodillen gezien, dus handjes binnenboord en rustig blijven ademhalen.

Hierbij enkele foto’s zodat jullie ook een beetje kunnen meegenieten.

DSC_0255DSC_0276DSC_0264DSC_0293DSC_0374DSC_0295DSC_0312DSC_0340DSC_0370DSC_0392DSC_0407

1. Marianne koster:
    28 juli 2019
    Wat een mooie ervaring, schitterend al die dieren. Genieten dus.
  2. Margareth van Meerveld:
    28 juli 2019
    Ja, Marianne. Dit zou ook echt iets voor jullie kunnen zijn (zeker weten)
  3. Jessica:
    28 juli 2019
    Wat leuk om op zo’n afstand weer mee te kunnen genieten. Veel plezier nog samen!
  4. Anneloes:
    28 juli 2019
    Prachtig! Leuk om zo jullie verhalen mee te lezen!
  5. Klaske:
    28 juli 2019
    Een safari op het water😃. Wederom prachtig, daar wil je wel vroeg voor opstaan
  6. Melis v meerveld:
    28 juli 2019
    wat hebben jullie een super mooie vakantie,
    wij genieten steeds weer mee, zijn ook weer heel benieuwd naar nieuwe foto,s,
    wat jullie allemaal weer beleefd hebben,
    liefs van ons.
  7. Melanie:
    28 juli 2019
    Wat een geweldige reis, een mooie ervaring en wat is het er prachtig!! Mooi om jullie reis van een afstandje mee te mogen maken...
  8. Carolien Tavenier:
    28 juli 2019
    Geweldig, wat een supermooie ervaringen. Geniet ervan!
  9. Susan:
    28 juli 2019
    ik had aardig wat bij te lezen! :-) Wat een belevenis is jullie reis.. heel bijzonder! Wij waren in Saint Malo.. en gaan dinsdag naar Terschelling. Kan ik jullie verhalen verder volgen!
    Veel plezier daar!
  10. Jannien Spijkers:
    29 juli 2019
    WoW! Zo gaaf... maar ook eng dichtbij🤪 leuk om zo mee te lezen en te genieten.