Nog één keer duiken en woensdag naar onderweg naar huis

13 augustus 2019 - Mission Beach, Australië

Na een dagje uitstel vanwege te sterke stroming was het maandag gelukkig goed genoeg om wel te kunnen duiken. Om 8 uur zijn de mannen vertrokken voor twee duiken achter Dunk Island. Dit is het eiland waar we op uitkijken vanuit ons strandhuis. Het was weer een fantastische ervaring. Robin heeft zelfs geknuffeld met een 'zeekomkommer' (zie tweede foto, Robin links)

IMG_3730IMG_3727IMG_3735

Vandaag (dinsdag) doen we rustig aan. Het laatste wasje hangt aan de lijn zodat we thuis bijna geen vakantiewas hebben en we pakken de koffers weer in. We hebben genoten van vier weken Australië, maar naar huis gaan is nu ook prima. We hopen dat onze reis voorspoedig verloopt en a.s. donderdag om half zeven 's morgens weer te landen op Schiphol.

Hopelijk hebben jullie een beetje meegenoten door het meelezen en anders hoor je 'live' de verhalen wel...

Liefs,

Bas, Mag, Robin en Janouke

gezin

1. Anneloes:
    13 augustus 2019
    Ik vond het leuk om jullie verhalen te lezen en de foto’s te bekijken. Dank jullie wel. Goede reis!
  2. Jessica:
    13 augustus 2019
    Liever een zeekomkommer dan een palmboom 😉. Prachtig om te zien weer! Zijn benieuwd naar alle verhalen. Geniet nog heel even en dan...goede reis!
  3. Melis v meerveld:
    13 augustus 2019
    Wij hebben heel erg meegenoten,
    En wij wensen jullie, een voorspoedige terug reis
    Liefs Melis en Eefje
  4. Anneke:
    13 augustus 2019
    Het was leuk om zo mee te gaan naar Australië, bedankt voor de verhalen en wel thuis!
  5. Esther Postma:
    13 augustus 2019
    Mooi om jullie verhalen te lezen. Tot snel en een voorspoedige terugreis.
  6. Rikkert Jan:
    13 augustus 2019
    Het was bijzonder leuk om mee te mogen genieten van jullie ervaringen aan de andere kant van de wereld. Wat een prachtige verslagen en foto’s
  7. Meindert:
    14 augustus 2019
    Veilige reis! Bedankt voor het delen!