Port Douglas, Valley Retreat 31 juli tm 5 augustus

1 augustus 2019 - Port Douglas, Australië

Nou, wij hebben ons tweede huis gevonden hoor!

Na een vlucht van ruim twee en half uur, snel de huurauto opgehaald en gepuzzeld hoe we de koffers in de auto konden krijgen. Het leek weer op een autovakantie naar Zuid Frankrijk volgens Robin en Janouke. Alles op elkaar gepakt en onderweg naar de badplaats Port Douglas, een locatie waar we enorm naar uitkeken omdat Bas en Robin weer gaan duiken bij de Great Barrier Reef en ook omdat de accommodatie volgens de plaatjes van internet veelbelovend was. En daar was niets aan gelogen. We zijn er stil van dat we de komende dagen op deze plek mogen logeren. Een compleet huis, met een keuken waar we in kunnen 'dansen', vier terrassen, een buitenvuurplaats, een bed op een veranda en luxe badkamer waarbij we de deuren open kunnen doen en zo vanuit het bad naar het 'regenwoud' kunnen kijken. Oh ja: en een buitendouche en zwembad. (zie video). Het witte huis, zijn onze 'buren' (net Dynasty) en de boom staat in onze achtertuin...

Port Douglas zelf is echt een kustplaats waar veel backpakkers komen en we dus morgen het water op gaan. Maar vandaag genieten we van een mooie dag bij ons huis.