Sydney ontdekt per fiets Bonza Bike tour - 18 juli 2019

18 juli 2019 - Sydney, Australië

Na een goede nacht slapen stonden we vanmorgen vroeg weer op, eerst lekker ontbijten bij een mooi tentje om de hoek en toen naar Bonza bike tours in the Rocks voor een fietstocht van ruim vijf uur door de stad en natuurlijk over de Harbour Bridge. We hebben in vijf uur tijd alle mooie kanten gezien van Sydney, de Harbour Bridge en the Opera House.  Wat een prachtige stad!

"Jack" onze tourguide, heeft ons door de stad geleid  en ons prachtige highlights laten zien van Sydney, ook de onverwachte plekken zoals de secret botanic garden van Wendy. Middenin de stad, maar zo stil...  Het was heel mooi om overal op de fiets doorheen te crossen en te horen over de geschiedenis van de stad. Maar na 22,5 km fietsen, stoppen, luisteren en de Harbour Bridge twee keer op en af, voelden we dit ook wel in de benen. Dus lekker terug naar ons hotel en daar relaxed aan gedaan. Morgen op naar Featherdale wildlife park.

DSC_0182DSC_0117IMG_2424DSC_0122DSC_0204DSC_0124DSC_0198

1. Margreet:
    18 juli 2019
    Mooie foto😍
  2. Jessica:
    19 juli 2019
    Het ziet er echt geweldig uit!
  3. Anita Steen-van Meerveld:
    19 juli 2019
    Zo, pittig actief dagje met een fijne jetlag:))
    Wel de beste manier om de stad te verkennen!
  4. Carolien Tavenier:
    19 juli 2019
    Whooww, wat een goed begin! Mooie foto’s en een stralend blauwe lucht. Enjoy daar bij de Aussies en de beesies en ik zal oma ook jullie blog laten zien en lezen. Gr Carolien
  5. Margareth van Meerveld:
    Thanks!
    fijn dat je deelt met (O)ma