De Trip down under

18 juli 2019 - Sydney, Australië

Na twee jaar aftellen zijn we dinsdagmiddag om 13u op het vliegtuig gestapt naar Sydney via Hongkong. Na ruim 24 uur onderweg hebben we eindelijk onze eerste bestemming in Australië te pakken: Adina appartementenhotel in Sydney Central. Een mooie plek met een ruim 2 kamer appartement met keukentje. Gehuisvest in het oude postkantoor van Sydney, midden in de stad, vlakbij het centraal station. Een goede uitvalbasis voor onze uitstapjes hier.

IMG_2396IMG_2423IMG_2408IMG_2406adina hotel

1. Marianne koster:
    18 juli 2019
    Mooie locatie. Geniet van alle bijzondere ervaringen. Veel plezier. Groetjes Marianne
  2. Margareth van Meerveld:
    18 juli 2019
    Dank je wel Marianne, het is nu al enorm genieten!
  3. Magreet:
    18 juli 2019
    Fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen in Australië. Even uitrusten en dan genieten van alles wat Sydney jullie te bieden heeft. Veel plezier down under!🙃☺
  4. Anneloes:
    Veel plezier,
    Groetjes vanuit een zonnig Spanje!
  5. Susan:
    18 juli 2019
    veel plezier! Wij gaan morgen voor een week, dus even radiostilte van mij..:-)
  6. Margareth van Meerveld:
    Geniet op Terschelling!
  7. Anita Steen-van Meerveld:
    19 juli 2019
    Wat een tof Hotel, goede lokatie jullie zitten ook dicht bij Surrey Hills wat een leuke wijk is. Iets zuiderlijker van jullie hotel zit Henry Lee (16 eveleigh street redfern) waar je heel lekker kan ontbijten ( lunch, diner ook aanrader ).
    Have fun, intens genieten daar !!!
  8. Margareth van Meerveld:
    19 juli 2019
    Helaas alleen maar ontbijt en lunch; maar dank voor de tip!
    Misschien morgen...