Way Outback Tour 21 juli t/m 24 juli 2019

24 juli 2019 - Alice Springs, Australië

Palya!

Of te wel in aboriginaltaal: alles goed?! Na vier dagen way outback zijn we weer online en kunnen we weer onze verhalen met jullie delen.

Later deze week zullen we de dagen stuk voor stuk omschrijven, maar kort en goed: we hebben een superervaring gehad met een groep belgen en nederlanders in de outback.

DSC_0878

DSC_1040

Kris kras door het midden van Australië. Helemaal terug naar de basis van het kamperen en koken bij een kampvuurtje. Slapen in een Swag (dikke slaapzak) gewoon buiten bij dit kampvuur en zo genieten van de sterrenhemel, de hele nacht lang. Zoeken naar een Dingo (soort hond) die om het tentenkamp heenliep en douchen met uitzicht (of naar de wc). De plaatjes spreken voor zich.

Moe, maar nog vol indrukken zijn we nu in Alice Springs en hebben onze koffers weer ontdaan van alle het rode zand wat overal, maar dan ook overal tussen gaat zitten. Later deze week meer over deze mooie dagen.

DSC_0779DSC_0897DSC_0872DSC_1008DSC_0841

1. Anita Steen-van Meerveld:
    24 juli 2019
    WAUW!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat fantastisch, en wat een bijzonder en te gekke ervaring zeg!!! Ben benieuwd naar de dag tot dag beschrijving ;)
  2. Marianne koster:
    Wat een mooie ervaring!!
  3. Anneloes:
    Mooi!
  4. Margareth van Meerveld:
    25 juli 2019
    Het is hier echt prachtig en heel stil, een aanrader!
  5. Melis v meerveld:
    Wat een mooie foto,s
    Vooral die luxe toilet en douche,
    Wat hebben jullie een geweldige vakantie, zo te zien genieten jullie enorm.
    Een dikke knuffel , van:
    Melis en Eefje.
  6. Margareth van Meerveld:
    25 juli 2019
    Luxer qua toilet en douche kon echt niet. met uitzicht op de outback...
    we genieten inderdaad enorm!
  7. Jannien Spijkers:
    Hihi rood zand🤪

Wel super gaaf🤩
  8. Margareth van Meerveld:
    25 juli 2019
    ja, maar dan ook overal....
  9. Melis v meerveld:
    26 juli 2019
    Wat leuk dat Bastiaan en Robin,in de buitenlucht slapen.